تمام آن چیزی که باید درباره لینک های فالو و نوفالو بدانید!
نوشته شده توسط : مهمان نواز


لینک و پیوند بیلندینگ یکی مهم‌ترین ساخت بک لینک رایگان  امور و اقداماتی می باشد که هر وبمستر و مالک کسب و عمل آنلاین بایستی برای وبسایت خودش انجام بده. پیوند ها یکی مهمترین فاکتور های seo و سکو بندی وبسایت برای گوگل به شمار میره و از قبلی تا به امروز مدام گوگل به لینک و پیوند بیلدینگ و تولید و دریافت کردن بک پیوند از وبسایت های دیگه اهمیت داده.

 

چرا پیوند بیلدینگ انقدر برای گوگل مهمه؟
گوگل برای مرتبه بندی تارنما ها در حاصل کاوش از یه محرمانه میزان ها به کار گیری می کنه که یکی‌از مهم‌ترین اون ها تعداد و کیفیت پیوند هایی می باشد که به وب سایت و مطالب وبسایت شما داده گردیده. گوگل میخواد بدونه که مقاله یا این که محصولی که شما تو سایتتون گذاشتید چقدر به درد استفاده کننده میخوره و برای این عمل از پیوند هایی که وبسایت های دیگه به اون مقاله یا این که فرآورده شما داده اند به کارگیری می کنه.

 

چرا می بایست برای سایتمون پیوند سازی کنیم؟
یادگرفتن به دست آوردن بک لینک و پیوند مجانی و ساخت‌و‌ساز بک پیوند

همونطور که فراتر هم اشاره کردیم پیوند سازی برای گوگل بسیار اهمیت داره و هر چه تعداد پیوند های باکیفیتی که به وبسایت شما داده گردیده بیشتر باشه، منزلت شما نزد گوگل هم بالاتره و رتبۀ وبسایت شما در حاصل کاوش فراتر خواهد بود و طبیعتا ترافیک وب سایت شما نیز ارتقاء پیدا می نماید.

در کل بایستی بگیم که لینک و پیوند بیلدینگ خیر فقط تاثیر فوق العاده ای روی seo وب سایت شما داره، بلکه لینک و پیوند سازی خوب به شما یاری می کنه تا مارک تجاری خودتون رو بسازید و ازش تحت عنوان یک اسم دارای اعتبار در موضوع کار خودتون خاطر نمائید.

 

کل آن چیزی که می بایست در رابطه پیوند های فالو و نوفالو بدانید!
لینک و پیوند های نوفالو در لینک و پیوند سازی

 

ما در مجموع دو نوع پیوند داریم follow و nofollow. هنگامی که یه سایتی به شما پیوند فالو بده، در واقع داره از اعتبار خودش خرج وبسایت شما می کنه و به گوگل میگه که‌این لینکی که به وب سایت شما داده رو دنبال کن، این یعنی یه امتیاز مثبت برای تارنما شما.

ولی در لینک و پیوند های نوفالو، این فرمان به ربات های گوگل داده میشه که پیوند داده گردیده رو دنبال مکن و در واقع با این پیوند به شما امتیاز خیلی بالایی داده نمی شه!

درسته که قیمت پیوند های فالو بیشتر از نوفالو می باشد، اما شما نباید در عملیات لینک و پیوند سازی بی خیال و خاطر لینک و پیوند های نوفالو بشید!
اگه کلیه لینک و پیوند های وب سایت شما فالو باشه، گوگل شما رو جریمه می کنه و به هیچ وجه منطقی هم وجود ندارد که هنگامی 70 درصد لینک و پیوند های وب “نوفالو” می باشند، همگی لینک و پیوند های وبسایت شما “فالو” باشه!





:: برچسب‌ها: ساخت بک لینک رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: